söndag 20 januari 2013

Pad thai och pargitan



Det är svårt nu. Ätit samma thairätt i två dagar, varit inomhus och knaprat pargitan. Gråter mycket. Det är svårt att skriva. Det är svårt att min pojkväns far ligger inför döden, det är svårt att flyttpacka. Det är stressande som fan och jag har kalla fötter inför flytten. Flytten till landet, flytten som skulle få mig att må bättre.

Det är svårt att skriva, önskar jag hade mer kraft för jag vill behålla bloggen och jag uppskattar så att ni läser. Men som sagt. Det är väldigt svårt allting. Ska skriva mer snart.

Kramar till er!



6 kommentarer:

  1. har också gråtit mycket. hela tiden känns det som.

    en stor kram till dig.

    SvaraRadera
  2. kom gärna in och visa ditt intresse för bloggen
    och eventuellt namnbyte, förslag är välkomna
    inzi

    SvaraRadera
  3. Skriv gärna ett inlägg =) Antar att flytten tar mycket tid..

    Hoppas att du mår lite bättre nu =)

    SvaraRadera